Ébredésem Útján

Steinmüller Csilla Magdolna blogja

Egyetemes Elrendező Elv

Tegnap beszélgettünk Ádámmal az Egyetemes Elrendező Elvről.

Értem én az Egyetemes Elrendező Elvet (azt szoktam mondani, hogy “okos vagyok” (s ez igaz is)), de nem érzem.

Az eszemmel fel tudom fogni; van hitem; tudom, hogy működik a Mindenség; tudom a helyemet a Teremtés Rendjében; s tudom, hogy a Szellemem Útját élem; és mégis, valahogy az Egyetemes Elrendező Elv lényege nem hat át.

A személyiségem, az egyéleti létezésem akadály abban, hogy tudatosan rákapcsolódjak ezen Elvre. A személyiség fél, irányítani és állandóan cselekedni akar, és uralni akarja az élet.
Pedig igazán nem a személyiség vezeti az életemet. Már rég a Belső Lényem hangjára cselekszem. És tegnap megláttam, hogy ez így igaz, de nem 100%-ban. Megláttam és megéreztem, hogy eljött az idő, hogy ezen is változtassak.

Mint már írtam Indiába készülünk. Utunk célja, hogy még tudatosabban és tisztábban éljük Belső Lényünk és Szellemünk Minőségét. És készek legyünk arra is, hogy a Pistis Sophia Szellemi Iskola stabil, fénnyel átitatott, rendíthetetlen Tartóoszlopai legyünk.

Mit is jelent most nekem az, hogy életemet az Egyetemes Elrendező Elv vezesse? Cselekedni, ha Belső Lényem cselekvésre késztet.
(Persze zsákutca is lehet ez a mondat akkor, ha az ember nem hallja Bensője hangját. És lássuk be, hogy nagyon ritkán hallja az ember. Az érzelmeket (félelem, akarat, motiváció,..) gondoljuk Bensőnk hangjának, de AZ NEM AZ!)

Mi most a feladatom?
Befelé figyelve, tudatomat Benső Lényemen tartva, élni Szellemi feladatomat, s mindeközben személyiségemen (érzelmeimen, gondolataimon) túllépve figyelni az Áramlást.

Áramlani az Áramlással. Megérezni azt a Pontot, amikor cselekedni, szólni, lépni kell, és megérezni az Egyetemes Elrendező Elv visszahúzódását, amikor hallgatni és nem cselekedni kell.

Akkor most van feladatom az elkövetkező napokra …

Csilla
2017. június 27.

Most még ez jutott az eszembe:

 

Reklámok

Information

This entry was posted on 2017-06-27 by in Írásaim.

Navigáció

Képzések az Omniverzum Szabadegyetemen:

» Spirituális Lélekgyógyász
bővebben>>>
» LélekÚt Tanácsadó
bővebben >>>
» Bach-virág tanácsadó
bővebben >>>
» Önismereti Tanácsadó
bővebben >>>
» Mágikus Ösvény csoport
bővebben >>>
» Távoktatás
bővebben >>>
» Tanfolyamok
bővebben >>>

Vipassana elvonulás tavasszal

Csend, Befelé fordulás, Meditáció, Elvonulás Egy hét Önmagaddal és belső világoddal.
bővebben>>>
